1. Berätta om dig själv.

Jag heter Linnea Hagström, jag är 14 år och kommer från kil, där jag fortfarande bor. Jag bor där med min mamma, pappa och storasyster. Jag går i skolan på dagarna och när jag inte gör det är jag mycket med kompisar, spelar INNEBANDY, fotboll, lyssnar på musik, bloggar, FOTAR osv! Jag fotar väldig ofta och mycket! Jag fotar då med min Canon 1000 d, men jag ska så snart kag kan köpa en ny kamera, en Nikon. Att spela innebandy är något av det bästa jag vet, det får mig att må bra när jag mår dåligt. Sen måste jag bara tilläga att kebab är nåt av det godaste som finns! ;)

det va lite om mig, det är baraatt kommentera om ni undrar något! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0