12. Något jag gillar/älskar.

INNEBANDY ~ Jag älskar innebandy. Alltid vill jag spela innebandy, ALLTID. Det får mig alltid på bra humör och det är så in i helvette kul! Jag spelar i sunnanå f98 och ibland med damjuniorerna. Och i vintras när jag fick reda på att jag blev uttagen till "SELECTED PLAYER " Blev jag så glad som jag aldrig har varit förr! Man kan säga att det är ett läger för dom 17 bästa i värmland, och dom 17 bästa i fler landskap i sverige. 
 
Något av det bästa också är pappa är intresserad av innebandy. Han va tränare förra året för f95, som jag då  också spelade med! Han har själv spelat sen han va liten, så han är ju ganska rutinerad ;) nejdå men han försöker värkligen hjälpa mig med allt! Skjuss till träningar/matcher, han köper klubbor och övrig utrusstning jag behöver, osvosv! + att han fixar tider i sporthallen så vi kan åka och träna själva. Lite extra träning sådär ibland på sommaren ;) 
 
Det viktigaste för mig med innebandyn är inte och vinna alla matcher och alla cuper. Det är att alltid ha kul och själv utvecklas. Min dröm är att bli lka bra som Sara Kristoffersson. 

Kommentarer
Postat av: vendela

vill du vara med och tävla om ett valfritt iphone skal gratis? gå då in på min blogg, läs vad man ska göra och anmäl dig!

2012-07-21 @ 08:04:32
URL: http://vendelaivert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0