11. Någon/några jag kan berätta allt för.

Mamma. Hon kan jag berätta allt för. Dock så gör jag inte det men jag vet inte varför..? 
 
Farmor. När jag är ledsen, arg eller bara på allmänt dåligt bra humör kan jag berätta allt för farmor. Hon lyssnar alltid och kommer alltid med förslag på hur jag kan göra saken bättre + att hon får mig på bättre humör samtidigt.
 
Alexandra. Vi har vart kompisar sen vi va 6-7 år? Jag har delat saker med henne som jag inte skulle kunna dela med vem som helst, för jag litar värkligen på henne! 
 
Mathilda. Vi har inte känt varandra så länge ett år bara? Men det spelar ingen roll för det käns som en evighet. Allltid när det har  vart saker i skolan med kompisar, killar whatever så har jag alltid kunnat med henne och hon har alltd hjälpt mig då!  
 
Sen har jag såklart fler vänner som Tilda, Frida, Hannah, Bella, osv!  men jag ville värkligen nämna dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0