Bara sådär allmänt awesome

Men tjaa..

Vaknade tidigt av att jag hade ont i munnen. Min skena som jag ska andvända varje natt har jag i stortsett aldrig använt så inatt när jag skulle andväna den gjorde det så in i helvete ont! Men jag måste ha den nu om jag ska få ta tandpercing när jag fyller år ;)

Fick bara en läxa den här veckan det va gött :p

Kom hem och bytte om, cyklade upp till höjda och sprang ca 40 minuter!

Nu sitter jag med en inpackning i håret och ska snart gå och skölja ur den :p

Ska även göra fruktsallad med glass ikväll när jag ser på "OlaConny på Malorca" eller vad det nu heter ja ni fattar ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Har en lika dan tröja ;)

Fin blogg

2012-04-17 @ 22:26:19
URL: http://skvallermandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0