30 saker ni kanske inte visste om mig ?

Jag gillar inte tårta ..
Jag tycker inte ridning är en sport, det är en hobby.
Jag älskar mörker och va hemma själv :D
Jag gillar inte katter ...
Jag HATAR matte det är det värsta som finns..
Jag hatar vintern!
Jag kan typ bara digitalklockan .
Jag vill bli innebandyproffs eller fotograf när jag blir stor
Jag började sola solarium när jag va 12.
Jag är beroende av facebook......
jag brukade "leka" att jag va sjuk när jag va mindre för att slippa gå till skolan
Jag tror jag ska ta bort bilddagboken,..
Jag brukar ha sönder saker när jag är arg :)
Jag vill flytta till göteborg!
Jag skulle göra allt för att ffå det!
Jag älskar att kaxa mmot småbarn ♥
Jag spolade ner mina fiskar i toaletten för dom ville inte prata med mig :// (Typ 5,6 år..)
Min favoritfärg är grön :))
Jag hatar min hårfärg.
Jag har aldrig i hela mitt liv ägt en bratz eller en barbie.
Jag älskar skräckfilmer! :D ♥
Jag älskar att skrämma folk :)))
Jag är jätte chicklig ( stv?)
Jag hatar dåliga domare.
Mina idoler är messi, hysen, xavi och magnus svensson!
Jag hatar Ronaldo!!! han kan gå o dö.
Jag älskar o duscha ♥
Jag sover med strumpor :)
Jag hatar och läsa.
Mitt favoritämne i skolan är engelska men jag suger på det.

Kommentarer
Postat av: Moa

gillar bloggen! fin header! :)

2012-04-10 @ 17:57:17
URL: http://moajulias.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

2012-04-10 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0