When you look in my eyes, it takes
my breath away ..

Hej!
Herregud vilket väder det var idag! Hade en lång håltimme efter lunchen så jag gich och satte mig ute i solen tillsammans med Linnea! Gick även till tamara's och köpte glass!

Sen gick jag hem efter skolan, Kim följde med! :) ♥ Gick med och kollade på hans träning en stund men jag gick hem ganska fort faktist ;)

Nu har jag nyss duschat för jag var med pappa ute och gick en timme! Mäste ju hålla uppe konditionen nu när jag inte kan träna innebandy eller fotboll.. MEN FAN VA JAG LÄNGTAR OCH JAG SKA KOMMA TILLBAKA SNARAST!

Det va nog allt för idag, Vi hörs :) Puss :*

Kommentarer
Postat av: Malin!♥

haha gich! Men iaf fin blogg :D♥

2012-03-23 @ 20:08:31
URL: http://malinlarssoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0