I don't care, I love it!

Tjatja Lovisa sov hos mig inatt och vi va på match i lysvik till sent på kvällen så jag hade inte tid och blogga. Men iallafall vi vaknade 1 idag typ :p Gick upp och åt fulle sen gjorde vi oss iordning. Va klara vid 2 typ, så drog vi ner till vallen och spelade fotboll med Filip, Anton, Johan och Oskar :) HAHA sen gick vi till willys och köpte dricka kom hashi och några mer, då tog vi Hashis cykel och gömde, HAHAH jävlar vilken min han fick när den va borta! ;)'
 
Har varit på på innebandy träning också! + att jag oh pappa tog en sprigtur på höjda efteråt, Fan va trött jag va efter det alltså!! ;) Det va gött och få komma hem och duscha efter det!
 
Imorgon ska jag till stan och fota och få "experthjälp" med photoshop! :D Ska bli så jävla kul! Så ni får ha det bäst så hörs vi! ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: L I N N ☆

sv; tack vad go du är! :)
vad roligt!

2012-08-01 @ 22:28:12
URL: http://linnahlborg.blogg.se
Postat av: Kim

fin blogg du har :)

2012-08-01 @ 22:35:21
URL: http://kiimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0