Facebook :)

Nellie ; Du är en som jag inte har känt så länge, men den stunden jag har känt dig är som för alltid. Du är jätte snäll och mega fin värkligen! Jag älskar dig och det kommer jag alltid göra! ♥
Mathilda; Dig har jag inte känt så länge men det spelar ingen roll för du är helt underbar. Du är megafin och otroligt snäll! Loveya! ♥
Frida ; Du är en helt underbar vän! har dock inte känt dig så länge men vi har haft grymt kul så länge vi har käänt varandra! Du är otroligt fin och hjälpsam! Puss! ♥ ♥
Joakim ; Du går i min klass, du är superschyst och söt. du tycker tildas mamma är cool ! :D
karin ; Du går i min klass och du är snäll och jättefin! ♥
Emelie ; Du är superfin och bra på innebandy! ♥
Ebba ; Du är jättesnäll och skitschysst! Superrolig också ;) ♥
Amanda ; Du är snäll och fin :D
Ida Hedin ; du är jättesnäll och jättefin! ♥
Miranda ; Du är en som jag inte har träffat på jätte länge som jag vill träffa snart! + jätte duktig på friidrott också! ♥
Moa ; Du är jättesnäll och jättefin! Du äger på innebandy och friidrott! ♥ Saknar dig!
Ida Hassellund ; Du är grymt fin och snäll! Borde va snart :D ♥
Oskar L ; Du är snäll och söt ♥
Oskar N ; Du är ASKUL :D
Ammie ;  Du är en jag har fantastiska minnen med! Supersnäll och superfin! Jag älskar dig! ♥ ♥ ♥
Sofia  i ; Jag känner dig inte typ men vill lära känna dig! Superfiin! :)
Alva v ; Du är en barndomskompis! jättesnäll och fin! ♥
Sofia a ; Du är en som jag inte känner men skulle vilja lära känna! jättefin! ♥
Amelie ; Jättefin och saknad! ( mupp // tilda :D ♥ )
Tilda ; du är allt, Jag älskar dej!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: frida

Detsamma linnea , vi måste va snart!!

Älskar dig puss <3

2012-04-09 @ 01:10:41
URL: http://ffriidaandersson.blogg.se/
Postat av: Tess

Nu är snart ledigheten slut :( men vad tycks om min påsk-klänning? http://tessvonolsson.blogg.se/2012/april/glad-pask.html#comment

2012-04-09 @ 09:44:11
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0